Publisher information (in German)
Heise, N. (2013): "Doing it for real". Authentizität als kommunikationsethische Voraussetzung onlinebasierter Forschung ["Doing it for real". Authenticity as a Communication Ethical Prerequisite for Online-Based Research]. In: M. Emmer, A. Filipovic, J.-H. Schmidt, I. Stapf (eds.), Echtheit, Wahrheit, Ehrlichkeit. Authentizität in der Online-Kommunikation [Authenticity, Truth, Honesty. Authenticity in Online Communication]. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 88-109 (pdf).
Publisher information (in German)
Heise, N. (2013): "Doing it for real". Authentizität als kommunikationsethische Voraussetzung onlinebasierter Forschung ["Doing it for real". Authenticity as a Communication Ethical Prerequisite for Online-Based Research]. In: M. Emmer, A. Filipovic, J.-H. Schmidt, I. Stapf (eds.), Echtheit, Wahrheit, Ehrlichkeit. Authentizität in der Online-Kommunikation [Authenticity, Truth, Honesty. Authenticity in Online Communication]. Weinheim: Beltz Juventa, pp. 88-109 (pdf).
2013